15 February 2011

In progress

"It's one thing to have a dream. It's another to do the things needed to acheive it”
( J. C. Maxwell)

I can say that I have been drawing for all my life and I have always wanted to work as an illustrator of colourful magazines. However, I happened to graduate... journalism and started to work as a journalist putting off my artistic interests aside. Everything has changed in September last year when I read the book „Put your dream to the test” by John C. Maxwell (I recommend it to those who have not fulfilled their dreams yet). Thanks to this book I returned to my old hobby and now I devote it every leasure moment that I have.
What do you need it for? - some people ask.  Some time ago someone said that happiness is the capability to cope with own imagination. And mine advises me to create the drawings of fashion world:)Enjoy it too:)xoxoxo

„Mieć marzenie to jedno. Robić wszystko, co konieczne, by je spełnić – to już zupełnie coś innego”
J.C.Maxwell

Można powiedzieć, że rysowałam odkąd pamiętam i od zawsze chciałam być ilustratorem kolorowych magazynów. Tak się jednak złożyło, że skończyłam studia … dziennikarskie i zaczęłam pracować jako dziennikarka, odkładając na kilka lat swoje artystyczne pasje na bok. Wszystko zmieniło się dopiero we wrześniu zeszłego roku, kiedy w ręce wpadła mi książka Johna C. Maxwella „Put your dream to the test” (polecam wszystkim osobom z niezrealizowanymi jeszcze marzeniami). Dzięki niej powróciłam do dawnego hobby, któremu poświęcam teraz każdą wolną chwilę.
Po co Ci to? – pytają niektórzy. Ktoś kiedyś powiedział, że szczęście to umiejętność sprostania swojej wyobraźni. A moja podpowiada mi tworzenie rysunkowego świata mody:)Mam nadzieję, że podzielicie mój entuzjazm:)Buziaki

Gwen Loos (up) and Sasha Pivovarova (down)

2 comments:

Paula said...

:)finally!

Flara said...

You're right, finally:)))

Post a Comment